***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Gij doet da toch ook zo???

De kop is er af.
Fien is deze namiddag in opdracht van papa (ik dus)
het carnaval gebeuren in en rond "de Kameleon " gaan verslaan.
Beeld matig moet ik zeggen dat ik wel schrok.
Puik werk heeft ze geleverd,
en papa is er terecht fier op.
Misschien ooit weet ik mijn microbe door te geven,
Merci .
Puik werk!!!















©Fien Sesselle
zeer binnenkort hier en op de site van Oosteeklo!!!
moi
!

Ps:
Mocht ik dit beeld zelf genomen hebben.
Zou mijn weekend al vlotjes zijn ingezet.
Of het gevoelsmatig de bedoeling was of nie.
Da weet ik niet
Maar zeg nu zelf.
Kan je den optocht van de kleine en de grote Kameleon nu beter feestmatig in beeld brengen als op deze manier???
Update:
na een korte vraagrond hier waarom en hoe ze bij haar beelden kwam wist ze me te zeggen:
"gij doet da toch ook zo???"
Wat een gevoel moet da dan geven?

Deze avond nog veel meer hier op mijn blog, en de site van Oosteeklo!!!

Geen opmerkingen: