***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

left overs

Links dus.
Waar de rechter kant.
Zo min of meer de snelle weg.
Vlak en vlot begaanbaar.
Is left
Den overschot dus.
Bij nader inzien,
nog eens de moeite
just
eens bij stil te staan.
Voor de liefhebbers.
Al is het maar om mijn KIJKERS
aan te moedigen
verder te grijpen dan eerst de bedoeling was.
Alé.
Ik wil altijd wel wa verder gaan.
Maar da zal voor mé een jaar of 17 zijn.
Daar ik nu een jaar of 3 ver ben in mijn zoektocht.
20 jaar was toch mijn tocht?

Raar lijkt het me
dat iemand me de vraag stelde
onlangs
daar hij de tijd er nie voor had.
Of ik het
hem eens kon uitleggen.
Bij gebrek aan.
Tijd
Zielig toch.
Dat ik nie eens het lef heb.
Hem te vertellen,
dat het toch wel even ietsje complexer in elkaar zit.
Je beter zelf
zoeken kunt.
Op weg
naar wat je vinden wil.
en als je die zoektocht te lang vind.
Begin der nie aan.
Goeie raad.
Sorry.









Geen opmerkingen: