***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Paar

Paar beelden met een vervolg.



Ik vraag me nl. af hoe zeer de scherptediepte lijd,...
Onder het "full frame" fotograferen of nie.
Zeker daar in reportage scherptediepte
een bepalende rol kan zijn.

Kurt
Mezelf afvragend,
hoe spannend beel wel kan zijn.
Hoe je er dieper induiken kan.
Zin en rden.
Waar , en wat je ook maar zoeken wil.
In waar je mee bezig zijt.

?
!
Ps:
Samen met het speelgoed da'k op de kop tikte voor een hebbekrats,
D70---18-70 geen FF dus
is de zin om weer te 'moooosen' met een toestel
aangewakkerd.
Daar ik met mijn canon geare.
Altijd het gevoel heb.
Dat iedere klik zijn waarde moet hebben.
zonde toch.
als blijkt dat da gevoel
blijkbaar bij mij
de zin tot experimenteren dempt.
,

Geen opmerkingen: