***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Foto's carnaval De Kameleon!!!

Zo een week of 4 geleden kocht ik een 2e handse d70.
230 euro, met lens en reserve batterij.
Omdat ik 5 dingen wist.
1) dat hij zou gebruikt worden.
2) hoe goed da "oude" toestel wel is.
3) da phyllis en de gasten der mee overweg kunnen.
4) ge voor zelfs 600 euro geen beter toestel kopen kunt (als ge der gevoel en oog voor hebt.
5) HIJ zou gebruikt worden om in mijn auto als back up mee te zeulen.




















Alle foto's © Fien Sesselle

Nu,
Is dit het resultaat.
Deze namiddag heeft Fien haar eerste fotografisch avontuur achter de rug en ik moet zeggen dat ik
op zijn minst 3 keer gekeken heb voor ik
mmm,
da es goe uitkraamde.

Hier nog veel meer beelden van deze namiddag
Een fiere Papa.

Geen opmerkingen: