***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Dokter?.

Alé,
terug,...
Is hij van den 'dock'teur
Edem?
Trouwens,
dockteur (VDS°).
Hij loopt als een trein.
Eigenlijk heeft "hij" meer alures van nen tgv.
;-)

Pc terug in stelling.
Fotograaf ook
denk ik.
De voorbije week de zaken eens tesamen geschart,
nagedacht over de beelden van het carnavalgebeuren.
Weet je.
Da iedere keer ik zo een GROOT gebeuren versla.
Ik eigenlijk nooit tevreden ben.

Op een schaal van tevredenheid: 2 op 10
De rest, blijft aan de rebben plakken als ok,
blijkt dat ik,
bij zoveel beeld en reden achter het feit aan hollen ga.
Da 'k weet,
dat er op die moment zoveel meer kon worden verteld.
Hier een paar favorietjes waar ik me wel in vinden kan.
Losstaande van het feit
da ge.

Alé
zeg nu zelf.
Als je danst.
???
Doe je da voor jezelf
of voor een ander.
Voor die toeschouwer.

Eigen-zinnig,
moet ik u te bekennen.
DEZE beelden neem ik voor mezelf.
Nie een ander.
Omdat het moet.
Op die moment.




















moi!
kurt

Geen opmerkingen: