***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)






















Cross
Wat een volkje zijn jullie.
De stoom van reactie's, en vooral die "welgemeende" merci.
Da had ik echt nie verwacht.
Aan het massale bezoek op mijn blogstekje zie ik
dat waar fotografen mee bezig zijn
wel degelijk  wordt geapprecieerd door die ronkende heren en dames in "jullie wereld".
Sorry, maar die uitdrukking is goe bedoelt.
Omdat ik als buitenstaander wel aardig sta te kijken naar al die band die je op zo een "treffen" voelt.
 
Waar ik naar toe wil.
Een dank voor al die reactie's, en bezoek aan mijn blog.
Dit doet deugd,
en ik beloof dat ik er volgend jaar, eens goe tegenaan ga.
Daar deze reportage eigenlijk maar een routineklus was.
een wel smakende afloop.

Kurt
!

Geen opmerkingen: