***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Houden,...

van,...

dit weekend was




bevredigend.


Nu heb ik echt nog nie de tijd gehad alles te ordenen, maar zowel het Paas festijn
als de wedstrijd van de Meetjeslandse hondenschool (Oosteeklo),
gaven me zo min of meer een gevoel van.
Ik ben terug op weg.
Zo nu en dan eens het noorden kwijt is heeft zo wel zijn voordelen.
Weet je.
Da 'scherpt' je zinnen.
Teruggekomen van en opdracht die ik al jaren 'moest eens doen'.
Wist ik dat het er bal op was.
Of toch had ik dit gevoel.
Fotografisch dan toch.
Nu hoop ik maar dat de kijker er zich ook in vinden zal.
moi
!
En ze hun honden nie op me afsturen.
Ik, heb ondertussen de kwalijke eigenschap,
de mens achter het onderwerp sterker neer te zetten als het onderwerp zelf.
En daarin speelt het gevoel Oosteeklo zeker een promente, bepalende rol.

Ps:
voor de mensen van de Meetjeslandse hondenschool (Oosteeklo).
Er is nog meer dan dit 'altenatief persoonlijk beeld hé.
Voor mochten jullie denken.
Poooooooooooooooooooo, waar is die mee bezig??????????

Geen opmerkingen: