***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

MCLB zondag

Uiteindelijk ben ik er toch uit,
en zet ik niet alles online,
maar meer mijn eigen indruk.
Met naar verluidt nog veel te veel beeldmateriaal.
"""Foto's zijn hier te vinden"""

Raar is het dat, het aanvoelt als een afdruk van een voet in het mulle zand.
Wat je zag, en aanvoelde strookt niet altijd met het beeld wat je een paar dagen later ziet op je pc.

Steeds meer
probeer ik ergens een lijn in iets te vinden.
Nog meer besef ik
dat ik veel minder beelden zou moeten gebruiken
proberen met minder meer te vertellen.
Nu,
wordt aan gewerkt zou ik zeggen,
eigenlijk is het simpel.
Altijd weer denk ik aan de persoon die misschien verwacht een beeld te vinden in een serie van mij.
onlangs nog een deftige discussie daarover gehad,
met als slotsom dat
als ik ooit verder wil.
Ik me toch zal moeten losmaken van het idee dat ik alles  (of toch veel) wil tonen.
We mogen ook nie teveel verwachten in 1 keer hé.
;-)

Moi
!










Geen opmerkingen: