***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Alle foto's de Kameleon

"""KLIK HIER ALLE BEELDEN KINDER CARNAVAL VBS DE KAMELEON."""





Gisteren, helse dag achter de rug.
Voormiddag werken, kinder carnaval, en daarna in vliegende vlucht richting Brussel.
Eigenlijk was ik nog van plan eens binnen te springen in het evenwicht maar,...
Er was een moment dat ik betwijfel of ik als nuchter mens (wat een benaming) iets kon betekenen (fotografisch) in het feestgedruis.

Beseffende dat er nog een aantal beelden op wacht stonden (kinder carnaval in de parochizaal) heb ik maar wijselijk gepast voor een verslagje van de kroegentocht.
Natuurlijk spijt toen ik mijn ogen opentrok om 07.00u, maar een mens moet zijn keuze's maken.
Zekers???



Nu, onder het motto, al wat er nu uitvalt, denderd er straks nie op onzen kop zeg ik laat maar komen die regen.
Zolang het deze namiddag maar droog is.

Ik kijk er weer naar uit.
De stoet in ons dorp!!!

Goed of slecht weer, ik ben van de partij!

Geen opmerkingen: