***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Achterkwartier

Tja,...
Het achterkwartier heeft me al meer dan één figuurlijke kater opgeleverd.
Ik dacht dat ik deze keer genoeg inhoud voor een echt verhaal zou hebben maar dit blijkt terug noppes te zijn.
Na heel wat twijfel, of ik de beelden al dan niet online zou zetten heeft mijnen wederhelft me toch weten te overtuigen,...

KLIK HIER VOOR ALLE BEELDEN






Echte fotografie die is ver te bespeuren, samen met de honger ernaar.
In het verleden ben ik nog wel eens de baan kwijt geweest.
Had ik nog wel eens het gevoel van,...
MMM
er schort iets.
Ik geraak er nie uit.
Nu,
kan dit de reden niet zijn om deze reeks beelden op een harde schijf te stockeren en ze daar te laten rotten.
Ik nam ze, als document en daarvoor kunnen ze ook blijven doorgaan.
Niet meer en nie minder.
.
!
punt uit.

Hopende op een verlicht moment dit carnaval's weekend.
;-/

1 opmerking:

LUKVANHAUTE zei

De beelden zijn verschrikkelijk maar heel realistisch,ze spreken over een stervend café dat smakeloos beetje bij beetje werd afgemaakt . Terwijl ieder van ons zich afvraagd waarom in hemelsnaam? Mocht je zin hebben om de laatste vijf minuten film van het achterkwartier ook op jouw blog te zetten maar nee het contrast zou te groot zijn alsook de pijn toch bedankt om dit te publiceren . Luk