***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

MCLB CROSS OOSTEEKLO (deel 2)

Na een vraag of 2, wanneer er beelden van de cross van dit weekend in Oosteeklo online komen,
deze update:
Voor dinsdag avond zal er zeker nog geen def. map zijn dus geen haast.
Nog meer dan vorig jaar was de boodschap het gevoel oproepen wat er volgens mij gaande is onder de mensen tijdens het cross gebeuren.
Daarom ook mijn eerste bezoekje """zaterdag morgen""" heel vroeg toen er nog weinig of geen bedrijvigheid was op de terreinen.

Dit volkje boeid me wel.
Eigenaardig.

Dus laat me duidelijk stellen dat er meer dan actie te zien zal zijn.
Hopelijk nemen jullie me da nie kwalijk.
Raar eigenlijk nu al een vraag naar de beelden te krijgen.
Ik vermoed dat men nog aan het rijden is?
misschien herinneren sommigen zich nog mijn blogstekje van vorig jaar.
Alé, ze komen der aan.
Kort voorproefje:










1 opmerking:

ouri bikkems zei

hallo,komen de rest van de foto's er ook nog op of hoe zijn deze te bekomen?