***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

MCLB Cross Oosteeklo (deel 1)

Cross,
In ons dorp.
't es nen keer iets anders hé.
Nu,
vooral mijn benadering.
Ik moest er kost wat kost terug uit deze morgen.
Alhoewel de gordijnen goe dichtgetrokken waren wist ik om god wat reden er weer in te slagen vroeg uit de veren te zijn.
Ondanks de slechte nacht.
Bwek.
Iedere keer da'k het gevoel heb, ik ga me nu eens goe uitslapen,...

Nu, geeft het je als voordeel dat je voor dag en dauw op pad kunt.
Ik was al van plan de cross scene gisteren avond laat eens in al zijn verlatenheid te gaan vastleggen,
al was het alleen maar al om de tegenstelling van zo'n cross weer te geven.
Enerzijds de stilte en de vroege vogels die het parkoers al eens gaan bekijken, anderzijds het brullende geweld van de motoren tijdens de wedstrijd.
Doordat ik deze beelden moeilijk in dezelfde serie gieten kan post ik er een paar van op mijn blog deze morgen.
Het zal en mooi weekend worden,
weer.
In Oosteeklo
Wat dacht je?
Wat en of er een vervolg komt aan deze serie zie ik wel.
Te zien wat men me allemaal nog voor de wielen schuift.

 



Geen opmerkingen: