***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Lokaal

Daar de lokalen (oude) van de klj,
nu eindelijk tegen de vlakte zijn gegaan kan ik hier ook aan beginnen.
Alsof ik zou kunnen laten ook hier iets mee te doen.
Er was tot mijn verassing heel veel verhaal te vinden in wat op het eerste zicht een puinhoop leek.
Zeker toen bleek dat deze 'gebouwen' ooit nog voor andere doelen werd gebruikt.
Maar daarvoor moet ik nog een paar personen raadplegen hoe het eigenlijk in elkaar zit.




Samen met de selectie van de afbraak van het achterkawartier, probeer ik hier dan binnenkort eindelijk een streep onder te trekken.
Ondertussen al aan versie 4 en nog niet tevreden.
Man, man.
Miserie.

Der zijn der die nog voor grotere vuren staan
Succes Bernard.
Respect maat!

Geen opmerkingen: