***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Overgang online
























De foto's van den overgang Scouts Houtekiet Oosteeklo staan """hier"""online!
Eigenlijk zonde,...
laat me nu eerlijk zijn,
dat ik dit voor de eerste keer doe, op bezoek bij de scouts (en wel nog die van Oosteeklo!)
Niet,
da'k da ieder jaar zal doen, maar ze kunnen me daar nog wel eens verwachten.
Da is zeker.
!
Er is veel fout gelopen in beeldspraak.
Soms is die 'wemelende' massa mensen, en gegevens me iets te veel. (vb jaarmarkt)
Dan ga je op safe.
En da is nu net de bedoeling niet.
Of toch de mijne nie.
Zondag vroeg me iemand waarom ik dit zo serieus opneem.
Het enige antwoord hierop is dat de zoektocht naar HET beeld voor mij geen spel is.
Gelukkig maar voor Oosteeklo!
;-)


eerlijk,...
ik ben wel tevreden.
En da zegt al heel wa denk ik.
?
!
Ps: een selectie van deze beelden worden deze avond nog doorgestuurd naar de site van Oosteeklo.
Dus,...

Geen opmerkingen: