***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Op kuis

Opkuis dus.
het 'Tereeckensche voetpad'.
Deze morgen hebben we allemaal kunnen proeven van de resultaten van de noeste arbeid van een hand vol vrijwilligers,
die samen met vzw Pro Natura de zaak begaanbaar maakten.
Top gasten.
Terug een meerwaarde voor ons dorp (en Assenede)!!!
Ik probeer de paar foto's die ik nam deze morgen nog toe te voegen aan de""" map op de site van Oosteeklo."""
















Sorry voor het korte verslag, maar ik had echter ander verplichtingen.
;-(
Kurt
!

Noot: nu vraag ik me af, 3x 'ok', 2x 'interesant' en 4x 'niet ok'.
Waarom dan wel die4x niet ok?(voor de moment hé).
Dit blijkt blijkbaar te varieren dus stel ik me hier wel serieus vragen bij nu dit me is opgevallen.
voor mij een raden, voor jullie een weten.
;-).
Ik vind het wel tof dat er meer en meer wordt gebruik gemaakt van de mogelijkheid dit gewoon aan te vinken.

Geen opmerkingen: