***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Te-rug

















Terug dus,
daar ik met taal en spelling graag een loopje neem hé.
;-)
Serieus nu.

Ieder jaar terug krijgen we de vraag van WAT zetten we op de kalender van 2010 u Oosteeklonaren allemaal gratis aangeboden door Oosteeklo Vandaag.
Ieder jaar terug, en vorig jaar heb ik mijn goeste mogen doen,
heb ik wel mijn voorkeur.
Dat beeld die voor mij fotografisch da mmmmmmmmmmm gevoel geeft
zo kan ik nog lang doorgaan.
MMMMMMMMM
persoonlijk dan.
Maar eerlijk,...
Is da beeld dan meestal nie het beeld die sprekend genoeg is om een gans jaar in een woonkamer, kast of garage te hangen.
Afgesproken, ik zet op oudejaar mijn 5 favoriete beelden van 2010 online.


Vb:
laatst vroeg mijn pa me, jongk,
ge zoe nen keer een paar foto's van ulder moeten binnensteken
Ulder is dus de gasten hé, wetende dat mijnen kop nie echt succes vol blijkt te zijn.
Wel,
 zo los uit de pols, is dit een beeld die voor mij die richting uitgaat.
Zoals ik ZE zie.
Of dit door de strenge selectie geraken zal.
Da zal nog moeten blijken.
???
primaire lijnen bestaan in dit beeld niet.
Ok, echt in balans is het beeld ook niet, maar als het over groot en minder groot gaat, de lijnen die ze afwandelen zo stiekem even de ander kant uit turend.
Wetende dat, ...
Pa dit ook misschien wel in zijnen tijd deed.

...
Wordt misschien vervolgt!

Geen opmerkingen: