***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

sterk

















Ik denk er sterk over na de ganse zaak overgang scouts nog eens over te doen, en de beelden te selecteren op zwart wit.
Dit in een totaal andere benadering, misschien beter,...
Of ook niet.

kurt
!
Ps:
Steeds meer besef ik dat boven al dat toestel gedoe, en kwaliteit van je lenzen.
De emotie de bovenhand neemt.
Nog eens sorry beeld en reden daartoe.
Dat hoe beperkter je bent in je zoon, des te dieper je je ingraaft in je beeld en doel.
O ja, met een 16-35 op een full frame mis je veel.
Maar zit je der soms ook bal op.
Oké,
 ik ben ook op een bepaald moment op safe gegaan door dat ik wist dat de beelden over de vijver niet konden met die lens.
Al ben ik niet zeker dat dit uiteindelijk de beste keus is geweest.
Je beeld komt niet met de draaibeweging van je zoom.
Terwijl je aan het lurken zijt aan je lens vergeet je dat de plaats waar je zelf staat, de meest bepalende factor is van waar je heen gaat met je verhaal.
Niet de mate waarop je je beeld dichterbij brengt.
Die beperkte afstand maakt soms veel duidelijk.
Tastbaar!
Vooral als je er middenin staat.
In daar hou ik het meest van.

in je beeld staan,
en vooral niet erop hé
;-)
!

Geen opmerkingen: