***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Foto's spel namiddag online

""hier""" de foto's van de spel namiddag Scouts Houtekiet.
Foto's overgang in de loop van de week op de site van Oosteeklo en deze blog































Nu,
ik zit met een probleem.
Gisteren (zondag) de story Scouts Houtekiet Oosteeklo.
Ik heb 2 beeldengroepen,
1) de spelnamiddag met wa sfeerbeelden. foto's link bovenaan dit artikel
2) 'den overgang' --- voornamelijk 'vettig spul' (een 100 tal (goei) beelden.
Dus luxe problemen, en de vraag waar moet ik deze kwijt.
Dan zijn de beelden van den overgang voor op de site van Oosteeklo.(of toch een deel ervan).
Kurt
!

Ps: dikke problemen gehad bij het uploaden van deze foto's.
Onder het motto ik geef nie op mijn excuses aan de volgers van deze blog.
Hopelijk hebben ze niet iedere keer een bericht ontvangen van mijn verwoede pogingen.

Geen opmerkingen: