***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Sleurhut.NL

Op de tonen van Maniac wakker aan het worden.
Afronden waar ik gisteren avond stopte.
De laatste vakantie foto online zetten en stilaan voorbereiden op de foore.
Dit door middel van zoveel mogelijk werk verzetten waardoor we nie aan de slag moeten dit weekend.

Beeld : DE SLEURHUT.
Een ode aan al de Hollanders die ik iedere ochtend rond 06.30u langs den E17 zie schuiven.
Met respect voor waar ze heen moeten,
vooral op welke manier.
Denkende aan de sukkelaar die ik in Lyon in panne zag staan midden op de snelweg.
Met zijn huisje op de figuurlijke achterbank.
Ik mag het nie gedroomd hebben.
Het is toch iets speciaals.




Nu het mindere nieuws:

Al een hele tijd loop ik met het idee dat ik wa meer anders
wa minder 'Oosteeklo' moet fotograferen.
Ja ik weet het,
dit klinkt raar.
Voelt zelfs raar voor mij.

Zeker omdat ik dit eigenlijk nie wil.
Maar eerder moet.

Door alle werk, gezin, en anders moet ik,...
Inbinden.
Gelukkig zijn Wim Dhaese, en Bert terug van de partij, waardoor Oosteeklo waarschijnlijk nog beter op zijn wenken zal worden bediend dan voorheen.
dus geen nood.
Op den bloemenstoet, en het voetbal ben ik zeker van de partij, de rest staat nog open maar zal zeker door de collega's van Oosteeklo Vandaag worden ingevuld waar mogelijk.

Moraal van het verhaal:
Ik laat Oosteeklo niet in de steek maar zal wel wa minder 'aanwezig zijn de komende maanden.
Ook de jaarmarkt 'laat ik schieten dit jaar'.
De volgende maanden eens bekijken welk pad ik inwil.
Waardoor ik dit blok aan mijn been nie meer moe achter mijn gat meezeulen.

Eindelijk eens de hoeveelheid beelden proberen verwerken die nog ergens geduldig staan te wachten.
Excuses aan de mensen die erop zitten te wachten.
Kurt





Geen opmerkingen: