***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

14 dagen voor...

14 dagen voor den bloemenstoet,...
gisteren dus.
Nam ik 14 foto's op het 'parkoers' die de bloemenstoet zal volgen.
Een ideetje van tussen de soep en de patatten, waar ik nog meer kopzorgen aan had dan eerst de bedoeling was.




Vooral de wisselende weersomstandigheden, auto's en andere storende attributen wisten me meer dan eens op mijn stappen terug te keren.
Deze reeks is voor alle duidelijkheid geen bundeling van bloemen en planten.
Echter meer een oefening van wat ik fotografisch uit het straatbeeld halen kon.
Zondag morgen.
En eerlijk, mocht ik misschien wel wa wakkerder geweest zijn.
Aan u het oordeel of ik er goe aan deed ze te nemen, of dat ik beter in mijn nestje was blijven liggen.
LOL.
Kurt 

Geen opmerkingen: