***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Content (tevreden)

Een paar beelden waar ik wel HEEL tevreden over ben.
Fotograferen,...
HET zien, een situatie aanvoelen.
Stilletjes aan kom een beetje dichter bij wat ik ooit zou willen kunnen,
ZIEN.
Beseffende dat het dan ook minder leesbaar wordt voor anderen.
Maar da wordt een andere discussie denk ik.

Met dank aan de 'inspiratie' die ik opdeed bij Bernard Onderdonck (klik hier) een bevriend fotograaf.
Nen echten fotograaf dus.






Eigenlijk wel een bewogen reis achter de rug.
Na ontdekt te hebben, da'k mijn batterij lader van mijn 5d vergeten was, en met een half opgeladen batterij op pad was,...
Was ik genoodzaakt het toestel van Fien te gebruiken.
Steeds weer
geloof het of niet
sta ik versteld hoe goed die d70 is,
en weet je een toestel pas echt naar waarde te schatten als je het door en door kent.
Een d70, daar ben ik mee opgegroeid.
'k heb der nl één letterlijk versleten.
We linken ons falen maar al te snel richting toestel,...
makkelijk toch,
met da toestel zou het heel wa beter gaan.
mmm

Ok de snelheid van wegschrijven en de iso waarde die is wel heeeeeel slecht.
Voor de rest,...
Daarom ook een 'geplande aankoop' geannuleerd om eens goe na te denken over waar ik heen wil met mijn fotografie.
Daar ik meer en meer besef dat ik binnenkort de keuze die ik al lang uitstelde zal MOETEN maken.
En het werk gaat voor.
Da is zeker.

Alle beperkingen, waar we mee te maken kregen,
dan doel ik voornamelijk het gebrek aan stoom 220v,
die problemen doen je zoeken naar oplossingen, maar wekken ook ontmoetingen op.
De foto's van Fien haar reflectie,
heb ik samen met het laatste restje energie wat nog in mijn 5d zat
een borstel als statief gebruikt.
ge moest de passanten zien kijken.
LOL
Vroeg in de morgen de batterijen (d70) laden op het gemeentehuis,
Onderweg naar den bakker,
een babbel met het oudje wat stond bloemen te snoeien.
Het was echt wel ECHT op reis deze keer.
Hoe beperkt 'de ruimte' ook wel was,
des te groter wordt je zoeken naar een oplossing.
En dan kom je ontegensprekelijk in situatie's waar je anders nooit komen zou.

Kurt

Geen opmerkingen: