***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Schaamrood. Carl De keyser

Met het schaamrood op de wangen moet ik toegeven da we eindelijk,...
Tot aan de tentoonstelling van Carl De Keyser (Oostende) zijn geraakt.
Ik denk dat we als eerste kaarten hadden.
Vrijkaarten dan nog.
Merci.
En als laatst der gebruik van hebben gemaakt.
Imposant, is licht uitgedrukt.
Overweldigend,
met een drang om
morgen nog eens te gaan kijken.
Het is veel in 1 keer vind ik.
Al had ik het boek al meermalen doorbladerd.
Kritiek daar waag ik me niet aan.
Iconen daar blijf je af.
Een ding vind ik wel.
Dat de beelden waarin mensen zijn verwerkt,
naar mijn idee 100x sterker overkomen dan de landschappen.
Maar wie in godsnaam ben ik.
Zeker is,
dat ik er met een tintelend gevoel in het buikje ben buiten gegaan.
En voor de deur een paar foto's heb genomen.
Kwestie van wa stoom af te laten hé.



Mooi dat een van de Grootste fotografen op deze aardkloot een Belg (Vlaming) is.
Nu nog juist hopen dat ik Hem nog ooit kan strikken ook dit boek eens te naamtekenen.
Met evenwicht tussen beeld en reden.
De naam van mijn blogstekje.
!



Geen opmerkingen: