***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Buiken

Eigenlijk,...
Voetbal, deze namiddag.
Ik denk dat mijn benadering, ergens spaak loopt.
Dat ik niet zo zeer den voetbal, wel de beleving weergaf.
Trouwens staan de beelden van Bert al online op de site van Oosteeklo:
"""Hier"""
Mooie reportage maat!

Als je weet wat er allemaal in Oosteeklo rondloopt.
Dus zal ik nog wel even moeten shieken op waar ik heen wil met die beelden.
Een ding is zeker:
Spelers,
ze komen jullie richting uit.
Zonder censuur.
sprekende vooral in de richting van de Matroosjes.
Sloebers van het eerste uur.





Zoals je ziet is er op mijn eerste selectie meer buik, dan bal te zien.
Verteld misschien al heel wat over hoe het was,
en hopelijk nog heel lang blijven mag in Oosteeklo.





Geen opmerkingen: