***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Weg + update!!!

Huise Adelaïde.

En nu bedenk ik dat HET (bidprentje) samen met de deur,
gewoon de container is ingegaan.
Zoals zoveel VEEL betekenend in ons dorp.
Een verhaal op zichzelf.
Oosteeklo, een schat aan WAARDE.
En ik denk da ze DA als ze het willen,
in Assenede tussen de lijntjes door ook wel kunnen lezen.

VIVA Oosteeklo!


(Ja pa, ik weet het , genen politiek)
Sorry
maar ik moet toch ook nie altijd naar uwen wijze raad luisteren!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedenking een uurtje na de plaatsing van dit bericht.
De moment da 'k der op ben gekomen
da wil je nie weten.
Mijn Pa weet da wel.
;-)
Grapje (eigenlijk nie)

Stond zo te denken.
Man waar hou ik me mee bezig.
Dit is het verleden.
Voorbij.
Geweest.
NU
Bedacht ik,
da de gronde waarop je leeft,
maakt wie je bent.
Veel meer dan je bedenken kunt.
Gevoel thuis sterker dan ook maar enige waarde.
Ok,
JA
Ik weet dat ik terug eens uit den bocht ga.
Maar.
Als we echt eerlijk zijn.
Blijft de grond waar we ons wortels in nestelen.
Voeding voor het leven.
Ja
ok

Maar ik kan het gewoon nie laten.
HET IS TE STERK.
Thuis!


Geen opmerkingen: