***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Mengen

Update: de rest van de beelden worden NU naar de redactie van Oosteeklo.com verstuurd!

Met gemengde gevoelens kijk ik op het afgelopen weekend terug.
Eerlijk,
zalig was het terug te zien dat Oosteeklo,...
Music fot life, de kerstmarkt, en zoveel anders
terug een succes van de bovenste plank was.
Groot, nee
GROOTS ja.
En iemand die anders durft te beweren krijgt het met mij aan de stok.

Nu, zit ik met een ander probleem.
Daar ik
al een paar jaar dezelfde onderwerpen in beeld breng krijg ik het gevoel van.
IK ZAG DIT AL.
Vertelde ik dit al niet eerder.
Daarom probeer ik het anders,
en misschien (spreekwoordelijk) niet zo 'duidelijk' weer te geven.
De laatste tijd heb ik echt wel vragen bij wat ik doe en laat
op de site van Oosteeklo en op mijn blog.
Aan reactie's te zien (horen) ben ik de enige niet.
Dus?
Krijg ik den indruk dat ik nodig eens wat meer
afstand zou moeten nemen van mijn onderwerp
Oosteeklo
Nu stel ik me wel de vraag hoe in godsnaam ik da moet doen
als je er middenin in LEEFT
Want ondanks dat ik hier niet ben geboren.
Leven we (mijn gezin) hier wel echt.
Als da nog een waarde zijn kan
dezer dagen.
Echt leven op de plaats waar je woont,
niet die spreekwoordelijk wereld waar we zouden willen zijn.

Beter dan ooit tevoren.
VIVA Oosteeklo!!!

te vroeg





...

1 opmerking:

stijn zei

niets aan toe te voegen.Proficiat