***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Jaaroverzicht 2010

Heu
Ja 2010

Na heel wat vragen of ik het jaaroverzicht 2010 nie eens zou willen online zetten,
en vooral hoe jammer het was dat dit nooit op mijn blog is gezet...
heb ik er eens werk van gemaakt.
Daar ik volop bezig ben het jaar 2011 samen te duwen (ivm de projectie voor 2011) heb ik er toch nog eens naar gezocht.
Was nl de projectie die in de parochizaal wordt jaarlijks afgespeeld 'kwijt',
en ze 'hermaken'  was nu op de moment geen optie.

Dus hierbij:

Mijn beelden van 2010 (Oosteeklo).

(Foto's van andere fotografen heb ik verwijderd (behalve een paar uit de hand van Phyllis)).

Voor de beelden van 2011, zullen jullie nog even moeten wachten natuurlijk.
deze worden pas vrijgegeven op de nieuwjaar receptie.
Eens te meer een reden om aanwezig te zijn op de receptie op zaterdag 07 01 2012
waar ook de verdienstelijke Oosteeklonaren 2011 worden in de bloemetjes gezet.

Vergeet ook niet dat er nog altijd kan worden gestemd op UW Oosteeklonaar 2011!!!
Doen!

Geen opmerkingen: