***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

zelfs DOOI


Zelfs DOOI laat z'n sporen na
















Een afsluitertje voor een mooi 2010.
Titel:
zelfs DOOI laat z'n sporen na.
Ik weet het.
En ik geniet ervan,
Zoveel te zien, in al da kleine.
Da groot, wordt door alleman 'gezien'.
Dwalen in die wereld van beeld en reden.--(Ja daar ben ik weer)
Da kan ook maar juist een 'kontent' mens.
En da ben ik.
De rest,...
Zie ik morgen wel.
Moi
!

Geniet allemaal maar van de jaarovergang.
Kurt
Ps:
voor al wie plannen maakt een toestel groot of klein aan te schaffen de komende maanden.
Bedenk dat het uw ogen zijn,...
Die bepalen wat je vastlegt,
die je beeldtaal versterken zal.
En,
als da nu is met een 4 mp camera van een jaar of 6 geleden,
of een gloed nieuw toestel met mogelijkheden op en top.
...
Kijken, en vooral zien.
En da doede maar,
eerlijk.
...
Nu vragen jullie je weer af wat ik daarnu weer mee bedoel.
Wel,...
Da es voor 2011.
of zo

Geen opmerkingen: