***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Stil

Ja,
ik weet het,...
Nee
ge moet ulder geen zorgen maken.
Het is 'ijzig' stil op mijn blogje.
Weer-spiegeling
















Dit is echter geen weerspiegeling van wat ik uitspook de laatste tijd.
((((((Behalve dan de zever van een paar dagen geleden over linde.)))))
Nu,
Ik heb de laatste dagen me toegelegd op de organisatie van de verkiezing van Oosteeklonaar 2010,
Iets wat ik danig heb onderschat.
Daar er een paar zeer belangrijke medewerkers (Oosteeklo Vandaag) zijn nie niet MOGEN helpen, hihih
Heb ik het laken maar naar mij toegetrokken.
Dit, samen met de jaarlijksen backup van al mijn gegevens,...
wat een werk!.

Nog een paar plezierkes gedaan, kortom belofte's nagekomen die ik al lang maakte.
Oa een 2e handse d70 afgehaald voor iemand
top gerief voor bijna niets.
Het is en blijft een dijk van een kamera, al halen de meeste hun neus op voor een toestel met een kleine viewfinder, en beperkt aantal MP, het is en blijft een van de toestellen waar ik het liefst heb mee gefotografeerd.
Ik gebruikte dit toestel per slot van rekening een 4 tal jaar.
En zeg nu zelf, 240 euro voor een d70, lens en reserve batterij.
Verdomme ik had hem beter voor mezelf gehouden!!!
Natuulijk moet je der wel een eindje voor fietsen (als ge mé den velo rijden wil),
en moet je der heel wa tijd in steken om dit te vinden.
Achteraf wel de moeite waar.
(Simon laat je maar gaan hé)
En nee op de moment heb ik geen idee waar je dit nog kan op de kop tikken!
Je moet er 1 wa geluk bij hebben, 2 der wa moeite in steken.

Over moeite gesproken,
eigenlijk ligt er nog iets op de maag.
Al een paar keer wist ik der iemand op te betrappen,
Moeite doen voor iemand, ...
Dat is niet,
wat je niet doet
voor iemand.
Echter dat je een vriend beoordeeld,
op de dingen die hij (zij) WEL voor je doet.
En dit wordt naar mijn idee veel te weinig gedaan.
Maar wie ben ik.
kurt
!

Apropo,...
Mensen vergeet nie te stemmen hé.
Voor een van de kandidaten genomineerden 'Oosteeklonaar 2010'.
Dit kan nog altijd via:
verkiezingoosteeklo@gmail.com
DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: