***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Speciaal voor mijn zus!

LINDE DUS!
Alé, ja
mijn zus heet Vero,
Linde is da kind van Stu bru.
Da shal wijf, of hoe duk je het beter uit.
!
Linde deelt haar ouders! Studio Brussel
en deze
http://www.stubru.be/media/tomashetiszoverslavend
ze wou linde ook nen keer 'bezien'

;-)

En JA
ik weet het
DA is ook nen boom,
en de naam van MIJN 2 clark's
Tja
Voor minder doeme het nie hé.
Het staat er mé koeien van letters op.
LINDE!
En ze zijn ook alle 2
rood!
mmm
Gij ook hé phyllis.
Gij ook.
;-)
grapken hé.

Morgen of overmorgen gaat dezen der af.
Van mijn blog.
Ze (phyllis) leest toch zo om de 14 dagen maar mijn blogberichten,...
Dus is de kans klein,...
HEU

En nu weet ik zeker dat ik dit beter,...
Nie publiceer.

Geen opmerkingen: