***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)
Bij nader inzien vind ik dit de sterkste beelden die ik de laatste 2 maand nam.
Zo min of meer to the point.

Al wist ik dit ook wel te pruimen.
1

2






























Eigenlijk is dit meer een spel voor mij.
Laatst wist iemand me met het idee te confronteren,...
Waarom in godsnaam er altijd mensen in die 'landschappen' van mij moesten voorkomen.
Wel
...
als je goed kijkt,
is 1 der kloef op.
(heureka, en je weet het bij het afdrukken, da is zeker)
En '2'er ei zo na,...
een beetje ernaast maar toch wel ok.
Mijn gedacht.

beeld is niet wat het IS,
maar wat ik tonen wil, (of toch probeer).
evenwicht,
beeld en reden.
derop of dernaast.

sterker dan mezelf.
Gelukkig maar!
Moest je weten hoeveel keer ik niet stop
uit schaamte
me afvragend wat zullen ze nie van me denken.
.
!
moi

Geen opmerkingen: