***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

kip

Terwijl ik altijd pleeg te zeggen,...
Een lens,
Die gaat niet stuk.
Deze morgen op pad geweest,
deel van de  genomineerden 2010 (Oosteeklo) op plaat gezet.
Tot,
niets meer.
Verdomme,...
Kloten Gerar.
Gelukkig dat ik in Oosteeklo nog een back up heb,(merci Wim)
waardoor ik mijn afspraken toch heb kunnen afwerken.

Snel mijn lens binnen gedaan bij 'Art And  Craft' in Mariakerke.
Sublieme service gasten!!!

onder het werk voor de nieuwjaarsreceptie door,
toch nog een sprekend beeld genomen.
Tussen de lijntjes door hé.
Zo iets waar je tegenaanloopt.
Dames nie slecht bedoelt.
Maar een mengeling tussen 'Kip', 'Poes' en 'Pin Up'.
Laten we nie liggen.















!
moi
kurt
ps: gewoon een kwestie van kijken, en vooral zien.

1 opmerking:

Bert zei

Jadadde,
proficiat voor je inzet, werk & timing.
Blij dat Wim je kon backuppen!
Als rasecht varken weet ik bij wie de 'poezen' getroken zijn ;-))
Toedeloe!