***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Bedenkelijk

Bedenkelijk,...
Kijk ik nu.
Mijn dochter me zeggen komt.
Die octopus dan toch gelijk had.
Zelfs al had hij de Duitse nationaliteit.

Dat uiteindelijk Spanje doorgaat en ze,...
13 jaar jong.
Samen met haar pa,
eigenlijk wel min of meer met spanning zat te wachten op die overwinning van S......
Zoals pa natuurlijk wel verwachte, voorspelde, hoopte.

Kan je je als pa nog meer wensen!

Beeld is deel van de serie,...
Aanvullend op wat ik met Kaat uitrichte.

Ze me laat weten van,...
MMMM
een gevoel
Pa,...
Op haar leeftijd al een kleine middelvinger.
Figuurlijk dan toch.
Je denkt toch niet dat je me zo levensgroot in de living krijgen zal.
Nu vraag ik me af wie er uiteindelijk gelijk krijgen zal????
!
moi


Geen opmerkingen: