***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Eerlijk

Eigenlijk is het al te lang geleden,
dat ik iets deftigs wist neer te poten.
Ok de beelden komen wel vlotjes,
Toch besef ik dat er nog veel.
Heel veel te leren is.
Kwa beeld en techniek.
zie ps*****
(
Het vangen van de ziel van een beeld.
Op de juiste plaats het zien voor het gebeurd.
Anders,...
Sorry te laat.
Binnenkort hebben we het sportfeest van de klj uit Oosteeklo,...
En daar ga ik me nog eens goe laten gaan.
Ik weet dat ik bij die gasten gewoon mijn ding mag doen.
En niet moet vertrekken van het mooie beeld.
Meestal ga ik finaal tegen de grond als ik zoveel verwacht van een onderwerp,
maar da nemen we der graag bij.
;-)

Bovenstaand beeld is zo een van die 'geluks' treffers.
Terwijl Phyl aan het rijden was had ik die lege kar voor een overvolle loods gezien.
In een fractie van een sec. nam ik mijn toestel en stelde scherp.
Echter met een gevoel van ja,
natuurlijk te laat!
En toch blijkt na upload van het beeld,...
er nog een boodschap in te vinden is.
Op dus
Leeg
ergens anders gelost!
Terwijl ik vroeger poogde dit soort beelden dan te optimaliseren.
Die spiegel, knip die MOET weg laat ik dit nu al een hele tijd zo.
Dit was wat ik zag op da moment.
En anders moest ik het maar anders hebben aangepakt!

kurt
moi
!
ps****
Lichtmeting, nog zo'n verhaal.
Het vasthouden ervan, herkadreren en dan afdrukken.
maar da is een verhaal voor een van de volgende dagen.
Zo simpel maar o zo belangrijk.
stond er maar bij stil toen ik in Spanje een vader die theorie hoorde uitleggen aan zijn zoon.
Na een tijdje is dit zo gewoon dat je der nie bij stilstaat hoe bepalend het licht meten is.
Ok we gebruiken geen lichtmeter meer maar,...
Je toestel doet dit voor u, als je het goe toepast.


Geen opmerkingen: