***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Lens

Die 16-35 lens,...
Blijft opletten waar je naar toe wil,...
Maar ik blijf erbij dat voor mij zelfs met een FF-toestel,
het gevoel hemels is.
Je duikt als het ware in de sfeer.
Ook nog op 35 mm vast.
O ja,
die breedhoek lenzen "zijn voor fotografen die lui zijn, en het risico niet lopen iets van hun scène te missen".
Wel mijn idee is,...
Dat hoe beperkter de zoom, hoe mobieler je als fotograaf moet zijn.
Hoe :meer je op pad moet, expresiever moet zijn in het zoeken, ontdekken van je beeld.
En daar zit het nu juist.
Je kijkt anders dan normaal.
Als je soms fotografen ziet 'lurken' aan die lenzen,
Eindigend met een plat, vlak beeld.

Ok, ik ga soms wat te ver, daarom zou ik graag met een vb. 24 prime (misschdien 28mm) eens aan de slag gaan,
echter ben ik bang dat ik teveel zou missen.
Omdat je dan echt niets van marge hebt.
I wonder???
(Maar ga me daarvoor niet echt een lens bijkopen).

ps:
beelden genomen voor familie,
dus heu,...
Kurt
!


Geen opmerkingen: