***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Verwijt


Een verwijt aan mezelf,...
Al weet ik nu,
ondertussen wel al beter.
Dat net als in poësie
de stilte tussen de woorden,...
ruimte tussen beelden.
Kracht maakt.

Ik laat me steeds weer verleiden.
""""""""""""""""""Of is het verlijden."""""""""""""""""""""
Teveel beelden in 1 verhaal te wurmen.
Ik betrapte me der op,...
Dat ik graag gewoon zwart ertussen zou willen lassen.
(Gebrek aan bind kunde zekers)

Ps:
nog altijd kom ik thuis met het gevoel van:"dit zag ik".
Dit voelde ik.
Dit weet ik te vertellen.
In 1
ja 1 beeld.
Dit verhaal,
het mijne.
Nu is het aan u,
Ok?
of nie???

...........................................................................................
Verloren gelopen beeld.
Onrecht in een klein hoekje.
Met veel tromgeroffel,
Ondergaan wat nie,...
Of wel mocht zijn.

Geen opmerkingen: