***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Steek nen keer een tandje bij!




Da is wat ik te horen kreeg, deze namiddag bij het carnaval.
Ge komt toch hé, vanavond,... Steek nen keer een tandje bij!
Nu een 6 tal uren later zijn ongeveer 1/2 van de foto's van het kindercarnaval bewerkt, en heb ik nog een tandje bijgestoken.

Daarnet me nog eens even in het feestgewoel gestort.
Alé das veel gezegt hoor.
Zeere wa foto's genomen,
ik kan die gasten toch niet ontgoochelen hé.
Belofte maakt schuld!

Iedere keer weer, zijn de beelden het meer dan waard!
Bewijzen volgen!
;-)
!

2 opmerkingen:

de kassei zei

kurt

Iedere keer kijk ik weer naar uit om uw foto's te bekijken. Zodat ik ook kan zien wat er allemaal in 't cafe is gebeurt. Doe zo verder

Sesselle Kurt zei

Merci!

kurt