***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

We Zien wel?


Alsof een 'vers' en een gedicht,...
Hetzelfde 'mogen' zijn.
Ieder idee kan, en moet anders worden ingevuld.
vrij of bedwongen.
En ja ik zie ze weeral grijnzen van,...
ja hier gaat hij weer.
Weerom op de loop tussen woord en beeld.
Weerom vraag je (ik althans) hoe kom ik erbij.
Hoe vlotter het typen gaat, hoe verrassender het resultaat is als ik het herlees.

Mijn visie op HET leven en whatever.
Waarom zou ik het 'anders' verkondigen?
Herontdek het leven,...
En niet in avontuur en passie.
Uit een vliegtuig springen en 45 sec je afvragen waarom in godsnaam doe ik dit.
Tot een beschermende plof je merken laat dat het doek boven je is opengegaan.
A ja,...
Gelukkig maar.
Maar waarom doe je dat.
Waarom vertel ik dit?

We zien het allemaal te groot.

Ha ja, ik heb nog een text, en foto klaarstaan over een 'penisring'.
(wat een woord)
alleen het idee al!
U van harte aanbevolen door een damesblad.
Met 'Flair'!
Waar gaat het heen.
Waarschijlijk is da voor al die dames met ballen aan hun lijf.
Al vraag ik me af wat ze daarmee zullen aanvangen.
To the point.
Da zal beter zijn.
Denk ik.

Beeld of foto.
Een foto is een kiekje, beeld is meer beeldspraak.
Alsof een foto van je kind, het groothuisvuil, of een vogel voor U, en mij niet meer bevatten kan.

Bewijzen zal ik het.
Of ik zal het toch proberen.
Nu of
we zien wel.

Foto genomen dit weekend, met een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje nabewerking.
De rest is magie.
Voor mij toch.

Geen opmerkingen: