***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Zo mogen zeggen wat ze willen



Hahaaaaaaaaaa,
zo mogen zeggen wat ze willen,
Ik heb altijd verdediger geweest van het idee dat het met minder duur geare ook gaat?
En evengoe!

Tot mijn grote spijt is het wel zo dat met dure lenzen, je mooiere foto's nemen kan.
ALS JE ZE GEBRUIKT ZOALS HET MOET.
Niet alleen zijn ze scherper, maar de scherpteondiepte die je creeƫrd met een 2.8 zoom geeft je een waaaaaaaaaaaaaaaw gevoel.
Je kan je ogen eigenlijk niet geloven.
Eigenlijk zouden deze lenzen helemaal niet zo duur mogen zijn.
En het verschil van resultaat wat minder groot.

Ik heb lang gewacht, omdat ik die canon 'pro' lenzen er zo opzichtig uitzien.
daar ik zo al genoeg in de kijker loop met mijn 'kanon' in't derp.

Geen opmerkingen: