***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

'Snelle selle'.



Maarten noemde me ooit'snelle selle' (niet dat het met schoonheid te maken had hoor) daar alles die zelfde nacht nog online moest.
Nu weet ik me een beetje meer tijd toe te eigenen en zo meer aandacht te besteden aan de verwerking van mijn beelden.
Hierdoor laten de mappen wel een paar dagen op zich wachten.
Tot ongenoegen van de wachtenden natuurlijk.
Es da wel nodig om daar zoveel tijd in te steken,...
Een steeds weerkerende vraag.
Wel, ik zou er nog veel meer aandacht moeten voor hebben.
Digitaal, betekent niet dat een beeld niet moet worden ontwikkeld.
Photoshop, is als een donker kamer.
Ge kunt er meer mee verknoeien dan je lief is, maar een beeld ook waaaaaaaaaaw maken.
Dat ietsje meer eraan toevoegen.
En daarmee doel ik niet op den techniek om er een madam meer of minder bij te kleven hé.

De laatste beelden van deze namiddag staan op mijn pc en zullen normaal morgen klaar zijn (openschooldag de Kameleon).

Dus tot morgen allemaal.

Geen opmerkingen: