***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

trots



Trots,
Da is ze.
Niet meer niet minder.


Sorry voor de beloftes die ik niet nakwam.
Druk, jawatte.
Ook mijn serie foto's over het oud gemeenthuis, blijven maar aangroeien.
Dit weekend dan nog maar eens een 10-tal beelden weesten bijnemen.
Die ik 'moest' nemen.
Want wie weet, denk ik volgende week, als de zaak uiteindelijk dan toch tegen de vlakte gaat.
Verdomme, te laat.

Ik ben met veel te veel bezig,
mijn varkens, de stoelendans, portret, waar ik nodig aan wil beginnen,...
Zo veel te doen, zo weinig tijd.
Ik heb ideeën da mijnen kop der zot van draait,...
Maar voor wie me kent, is da niets nieuws.

Dus, geef me nog een ietsie pietsie tijd, en maak van ulder oren als het dan toch te lang duurt.

Mocht 'j.d.v.' langskomen en dit lezen,...
Merci voor je welgemeende reactie.
Die was voor mij
...
!
Top dus.

Geen opmerkingen: