***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Een wereld op zichzelf!



Ja, eerste en vooral, den datum en het uur klopt aan geen kanten dus,...
Voor diegenen die graag vitten op taalfouten,
Dit is life, just thuis, en ik moet dit 'doen'.
(de klok geeft 1.55u aan.)
Zat of nie.

Zo nu en dan, na een serie van een 200 tal beelden, de een al ietsje beter dan de andere.
Hoop ik dat 'da' beeld er goe doorkomt.
Buiten door het raam van het evenwicht genomen,(Stijn mag zijn ruiten wa beter kuisen de volgende keer),...
Soms geeft een beeld meer weer dan de avond zelf.
Soms is een beeld zo omvattend dat,... als je erbij was tenminste ja alle facetten er in terugvinden kan.
Van emotie, plezier, stembus, jury,...En vooral Oosteeklo!

waar ik uiteindelijk naar toewil is dat beelden zo bepalend zijn.
Terwijl voor mij dit een spel is, schrijf je de levensloop van anderen neer in beelden, die je draagt.
Voor altijd!

Foto's volgen,...
Een selectie ervan op WWW.oosteeklo.com en de ganse resem op mijn site: www.kurtsesselle.be.
Die worden dan na 1 maand ook uitgesorteerd.
Door de drukte thuis (veel werk bedoel ik hé;-). zal het zeker niet voor woensdag zijn dat de foto's online komen.
Sorry hiervoor.

1 opmerking:

Bert zei

Hé feestneuze...

machtige reeks! Kan niet anders dat je je geamuseleudde-leert 'ebt'.
Hoewel het niet ieder jaar 't zelfde is kan ik me min of meer inbeelden hoe het geweest kan zijn.
En de dag erna... pffffff

Anderzijds ben ik (oprecht) blij dat ik er niet bij was; zat 'n 130 km. verder landinwaarts, kwestie van toch niet te kunnen ontsnappen.
En zondag... getraind, of wat dacht je!

Nog veel plezier komend carnavalsweekend ;)