***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Helemaal niet bedoeld.

Helemaal niet bedoeld.
Deze 1/1 verhouding.
Nu,...

Is het ergens ook ontstaan uit een drang naar eenvoud.
Zoeken naar.
En vooral nieuwsgierig.
Soms gaat een mens aan de slag, en kom je ergens uit waar je later van denkt.
Wa steek ik toch uit???

Paar dagen geleden verhaalde ik hier over een dwalen in Adegem.
Mijn geboortedorp.
De start aan het graf van Peet en Meetje Selle.
Van daaruit ben ik op zoek gegaan naar punten die me nog fris in het geheugen lagen,...
Herinneringen die op veel plaatsen gewoon verdwenen waren.
WEG!

Misschien kan ik hier iets meer mee aanvangen.
In de toekomst.
Het is toch zeker de bedoeling.
Meer en meer analoog werk.
Al is de 1/1 snede en kadertje wel digitaal gezet.
Voor de personen die het zich afvragen.

Wordt zeker vervolgd!
-Oorsprong
-school
-weg naar onderdijke
-de vrijheid waar we van genoten
-huis van peet en meetje
-en de vijver waar we o zo
net niet, letterlijk ten onder gingen
tijdens het schaatsen.













Geen opmerkingen: