***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Eigenlijk een uitloopje. (porta 400)

'Porta 400' verhaal met een aanloopje.

Eigenlijk een uitloopje.
Film verkloot nadat een wieller-terrorist me even uit balans bracht.
Na mijn eerste zw film te hebben terug gewonden kon blijkbaar een 'gast' het niet aan dat ik DAAR parkeerde.
Plaats genoeg om den 'Toer De France' te laten passeren maar dan nog.
Toen ik mijn 2e toestel van nieuw voer ververste zag ik in dat ik mijn film niet terug draaide.
Toeme.

Dus als er zijn die op zoek gaan naar het film effect op een een of andere site, app of ander digitale site.
Effect recht uit het oude doosje.

;-)
al was het de bedoeling niet.

Film kan wat aan blijkbaar.
En nu heb ik het niet over de onbedoelde belichting.
Eerder het absurde verschil van licht.
laag scherp zonlicht en donkere schaduw partijen.

Met dank aan,...

Uit de serie ONDERweg.
We doen verder!









Geen opmerkingen: