***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Ik nam was het graf... (update foto wissel)

Vandaag dus den boer op geweest.
Beter weer dan gedacht.
TE beter,
met die lage zon.
Maar da nemen we der bij hé.

2 dingen gedaan
die al weken
op het programma stonden.
Eerste foto die ik nam was het graf van mijn opa en oma (Peet en Meetje Selle).
Dus kwa diepgang moet da wel tellen.
na wat dwalen door Adegem, (dwalen met doel!),
verder gedaan in kleur (porta) aan mijn serie onderweg.

;-)
Heb een mooie dag gehad.
Veel nagedacht.
!



'ONDERweg' dus
(update foto wissel)
Een van de 7 foto's die ik digitaal nam.
De laatste 7.
Daar ik toch iets op mijn blog stekje moest tonen hé.

De rest.
Moeten we nog wa op wachten.
(@ Partick Hattori, ik heb je raad opgevolgd hé)
'Djezus' ik ben benieuwd.
!






Geen opmerkingen: