***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Zijn

Ergens heb ik het gevoel.
Da da scouts gevoel,
eigenlijk maar om 1 ding draait.
Het ZIJN.
Om het even wie of wat.
Gewoon zijn.
Als jullie (scouts leden) me permitteren
daar een idee over te vormen.

...
Daarnet even gegrasduind doorheen mijn beelden,
beseffende da ik eigenlijk mijn verhaal vertellen kan in 15-20 beelden.
Maar kan ik da maken?
?
Vrijdag (avond) en zaterdag voormiddag draai ik ze der door.
De beelden.
Genietend van de beetje 'beeld rust' in mijnen kop.
besef ik da hoe meer ik ernaar kijk.
Hoe groter mijn twijfels worden.

Eigenlijk vond ik het wel 'grappig'.
De vraag van de papa.
"en als alles is opgekuist"
wa dan.
Ga je dan stoppen.
?
MMM
da moeten we even laten bezinken.
Niet?






Geen opmerkingen: