***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Aire de Jeux

Heb heel veel geleerd vorig weekend.

Belangrijkste, naast sluitertijd, d2x, nikon, Canon, licht, onderbelichten, stilstaande personen versus bewegende (gaan - lopen), ruis, spot en matrix meting,  beeldkeuze, tijd, tijd, en vooral tijd.

Bovenal da fotografie mijn speeltuin is.

En dat ik nie zonder kan.
Al zou ik echt zo graag deze blog eens
3 maand.
Zo tot na nieuwjaar,
Stilleggen.

Maar ik  betwijfel of ik da wel kan.
zou kunnen.
Eigenlijk eens zou moeten.
LOL
Of zust nie?
Stilleggen
?

En eigenlijk is het zo,
dat na een dag of 10 zo goe of nie fotograferen de honger,
weer immens groot is.
Alsof er een beest in mijn hoofd, zijn middelvinger opsteekt en beduidend schreeuwt:
De pot op met
tijd,
principes
en wat je allemaal zou moeten.



Geen opmerkingen: