***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Vreemd in Adegem. (VACB cross Adegem).

Cross,...
Op vreemd domein,...
Alhoewel mijn geboortedorp Adegem moeilijk als vreemd kan worden bestempeld.
;-)

Nu,
De Cross.
Al enige jaren de borden gezien, die her en der in het Maldegemse worden neergepoot.
Cross in Adegem.
Meer dan eens gedacht.
Moet ik toch eens doen.
En daar ik op aanraden van een wijze, goeie vriend,
eens ergens anders den boer op moest,
waarom dit onderwerp nie eens onder de figuurlijke loep nemen.

Met de cross in Oosteeklo als basis, terug een poging gedaan,
het menselijke in een onderwerp aan te spreken.
Als je dan terecht komt in een wereldje te vergelijken met het moto crossen,...
Weten jullie al da'k daar wel op mijn plaats ben.
Nog een geut modder erbij en we zijn vertrokken.

In de loop van de week veel meer hier op mijn blog.
Klein voorproefje:











Geen opmerkingen: