***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Verkiezings koorts.

Kiezen is nie altijd ,...
verliezen.
Eigenlijk verloochende ik
mijn eigen idee,
gespreksonderwerp bij den bakker deze morgen.
Kiezingen.
Eigenlijk kan me da nie schelen.
Beetje stoer wel ja, we kunnen der toch nie veel aan veranderen.
Wel,
...
Eerlijk.
Vind ik da wel de max.
Da kiezen.









Spannend, zeker op gemeentelijk niveau.
Kiezen,...
Doen we in feite voor de toekomst, en daarom is achterom kijken overbodig.
Geloven in,
zelfs politiek (amai, da uit mijnen mond).

Deze week bleek nog in de media (ok media) da we in een van de beste streken van Europa leven.
Dus wa moeten wij klagen.
En als we het dan toch iets anders willen,...
Hebben we een stem om er iets aan te doen.
zonder het nie weer eens op een ander te steken.
Met de slotrede het maakt toch niets uit!

Ps:
Hebben jullie da ook?
Iedere keer weer heb ik den drang WEL
aan da potlood te likken,
me afvragend waarom het nie mag?
Hoe het smaken zou,
krijg je der bollen van op je voorhoofd?
Of, misschien verkiezings koorts,...
BOHOHOOOO,...
Misschien zelfs den drang om je de volgende keer
zelf verkiesbaar te stellen.
Misschien hebben ZIJ die op de lijst staan, der stiekem ooit aan gelikt.
?
En toch zou ik het willen weten.
!
moi

Ps: 10 min later:
ben toch maar nen keer in de spiegel wezen kijken.
Voor de zekerheid.
...
Grapken hé gasten.
Grapken he.





Geen opmerkingen: