***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Wandelen in Oosteeklo2

Wandelen in Oosteeklo,
Niet echt bedoeld
als map voor de site van Oosteeklo,
meer als startpagina beelden.
Nu zijn ze door de werken bij ons thuis niet tijdig online geraakt.
En zit ik niet zozeer met een paar beelden over de wandeling nav haantjes-kermis in Oosteeklo,
wel met een paar fotografie beelden waar ik niet van weet of 'men' daar zit op te wachten.
Dus houden we publicatie in beraad tot morgen na de vergadering van het webteam.

Ps:
laatst nog een opmerking gemaakt tegen iemand over ruimte op de juiste plaats in je beeld.
Nu beken ik zelf, dat mijn theorie over van het canvas lopende beelden niet altijd klopt.
Dat ze zich met ruimte voor zich in de rechter hoek naar links moeten bewegen.
Dit geld in het geval dat ze nog een weg af te leggen hebben.
Nu kan, ook anders
de afgelegde weg in beeld komen, het er bijna zijn.
Zelfs hun schaduw achterlatend.
Als je zover denken wil.

Hier hield ik geen rekening mee.

Blijf ik er wel bij dat een persoon nooit van een beeld mag aflopen.
Dat er altijd wat ruimte moet blijven.
Plaats voor verbeelding.






Geen opmerkingen: