***All images under copyright of Sesselle Kurt*** (see © copyright terms of use)

Laatst

Laatst wist iemand me te melden.
Of was het meer
een vraag van,
Waarom?
...

Altijd die 3 puntjes.
Wel ik heb er over nagedacht,
Eigenlijk zou je die puntjes ook kunnen vervangen door een komma.
Maar ik weet uit ervaring dat 'we' daar gewoon doorheen lezen.
Komma's da's tijdverlies.

Nu wil ik nu en dan, (komma dus)...
Dat er even halt wordt gehouden.
Bij vooral iets kleins,
Het geeft je ruimte.
Om bij het lezen, de ruimte zelf in te vullen die ik in mijn
"text" laat. (Al weet ik niet of text het juiste woord is.)
En der is nu en dan heel wa ruimte te vinden.



Ook in beelden, kan er ruimte zijn
(moet?)
Echter heb ik daar geen puntje voor.
Moet ik het meestal met een PUNT proberen te 'BEWIJZEN'.
Wat voor de een een gewoon kiekje is.
Kan een ander,...
gewoon bij de keel grijpen.
Foto's genomen in ons bos,
alé opa(bos) zijn bos.

Vergeten scènes,
veelbetekenend,
me afvragend of ik het over een jaar of 15 nog nie beter begrijpen zal?






1 opmerking:

Scrapbookdoll zei

awel... ik gebruik dat dus ook heel veel...
:-)
groetjes
marie-anne